Autonomía de centros. ¿Hasta dónde?
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 2005
Resum: Se ha avanzado poco en autonomía, sobre todo en aspectos como tutoría, agrupamiento de alumnado o flexibilidad de horarios, estructuras y plantillas docentes y sólo se han dado algunos pasos testimoniales en temas de currículo. El autor reclama una normativa lo más general posible, que permita a los centros buscar fórmulas prácticas y creativas propias.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Escoles ; Administració i organització ; Autogestió pedagògica ; Política educativa ; Educació ; Planificació
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, 2005, p. 66-69, ISSN 2386-6322



4 p, 100.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-16, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir