Educar sin excluir
Echeita Sarrionandia, Gerardo coord.
Ainscow, Mel
Alonso, Pilar
Duran Gisbert, David 1963-
Font, Josep
Marín, Núria
Miquel, Ester
Parrilla, María Ángeles
Rodríguez, Pilar
Sandoval, Marta
Soler, Marta

Data: 2004
Resum: Una educación inclusiva sólo es viable si se tejen amplias y sólidas redes de colaboración e interdependencia a todos los niveles y entre todos los actores implicados. Se trata de revisar actitudes, valores, ideas y prácticas para convertir el centro escolar en una auténtica comunidad de aprendizaje, abierta a la participación del profesorado, alumnado, familias y demás agentes educativos.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Educació inclusiva ; Comunitat i escola ; Escoles Administració i organització ; Família i escola ; Aprenentatge en equip en educació ; Desenvolupament comunitari
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 331 (2004) , p. 50-53, ISSN 2386-6322



4 p, 144.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-16, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir