Cooperar para enseñar y aprender
Duran Gisbert, David 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 2004
Resum: Un elemento esencial de la educación inclusiva es la creación del sentido de comunidad, que se consigue a partir de una enseñanza y un aprendizaje cooperativos. El artículo repasa algunos métodos puestos en práctica, como la tutoría ejercida por el alumnado y la docencia compartida entre dos profesores, que aprovechan la diversidad como recurso pedagógico.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Educació inclusiva ; Professors i estudiants ; Identitat col·lectiva ; Educació en la diversitat ; Educació intercultural ; Integració escolar ; Psicologia pedagògica ; Atenció a la diversitat ; Aprenentatge en equip en educació
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 331 (2004) , p. 73-76, ISSN 2386-6322



4 p, 105.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-16, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir