Hablar y escribir : una condición necesaria para aprender ciencias
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Izquierdo i Aymerich, Mercè
García, Pilar

Data: 1999
Resum: El reto actual de la clase de Ciencias no es tanto transmitir información como enseñar a utilizarla, a establecer relaciones entre informaciones aparentemente dispares y, muy especialmente, a comunicar nuestras ideas e interpretar las expresadas por los demás. Este artículo sostiene la idea de que enseñar a hablar y escribir ciencia ha de ser uno de los objetivos prioritarios de las clases, para que muchas más personas accedan a esta forma de conocimiento.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Ciència ; Llenguatge ; Arts del llenguatge ; Competència comunicativa ; Aprenentatge cognitiu ; Comunicació escrita ; Comunicació oral ; Informació, Processament humà de la
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Vol. 281 (1999) , p. 54-58, ISSN 2386-6322



5 p, 159.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-22, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir