Hablar y escribir : una condición necesaria para aprender ciencias
Sanmartí, Neus 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Izquierdo i Aymerich, Mercè
García, Pilar
| Data: |
1999 |
| Resum: |
El reto actual de la clase de Ciencias no es tanto transmitir información como enseñar a utilizarla, a establecer relaciones entre informaciones aparentemente dispares y, muy especialmente, a comunicar nuestras ideas e interpretar las expresadas por los demás. Este artículo sostiene la idea de que enseñar a hablar y escribir ciencia ha de ser uno de los objetivos prioritarios de las clases, para que muchas más personas accedan a esta forma de conocimiento. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Ciència ;
Llenguatge ;
Arts del llenguatge ;
Competència comunicativa ;
Aprenentatge cognitiu ;
Comunicació escrita ;
Comunicació oral ;
Informació, Processament humà de la |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Vol. 281 (1999) , p. 54-58, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-22, darrera modificació el 2024-11-23