Tres unidades para conocernos mejor
Tovias, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Valcarcel, Rosa
Dahou, Naima
Roquer, Carme
Roquer, Josep
| Data: |
1997 |
| Resum: |
El profesorado de un centro con alta presencia de alumnado inmigrante participa en un seminario sobre educación intercultural. A partir del análisis de su realidad sociocultural, deciden organizar tres unidades de programación: "Conocernos mejor", "Los oficios" y "Las migraciones". El protagonismo del alumnado, la implicación de padres y madres, la importancia de la expresión oral y la espontaneidad con que se llevan a cabo las actividades caracterizan el desarrollo de dichas unidades. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Català |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Educació intercultural ;
Educació secundària obligatòria ;
Comunitat i escola ;
Interacció didàctica ;
Infants immigrants ;
Catalunya |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Vol. 264 (1997) , p. 78-80, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-22, darrera modificació el 2024-11-23