Màrqueting Avançat [42226]
Llonch Andreu, Joan
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Additional title: Marketing Avanzado
Date: 2016-17
Abstract: Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abstract: Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, castellà
Studies: Màrqueting [4313148]
Study plan: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 84.0 KB

Castellà
6 p, 82.8 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2016-09-23, last modified 2024-04-06



   Favorit i Compartir