| Data: |
1995 |
| Resum: |
En esta colaboración se ponen de relieve las relaciones entre los procesos de pensamiento y la composición escrita. Para ello, se van detallando las distintas secuencias y estrategias de la planificación y gestión del texto mediante la propuesta de las «hojas para pensar». |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Català |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Estratègies d'aprenentatge ;
Raonament ;
Pensament crític ;
Argumentació ;
Comunicació escrita |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Núm. 237 (Junio 1995) , p. 22-28, ISSN 2386-6322 |