Pararse a pensar
Monereo i Font, Carles, 1957-

(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
| Data: |
1993 |
| Resum: |
Presentación de la propuesta «Aprendo a pensar», creada con el propósito de favorecer una integración real de las estrategias de aprendizaje en el currículum escolar. Ofrece un conjunto de sugerencias que pueden ayudar al profesor en el momento de realizar sus programaciones de aula, e incluso ajustar la enseñanza a grupos de alumnos y alumnas específicos. Este programa se ilustra a través del desarrollo de la experiencia de la escuela «Arrels» de Barcelona. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; divulgació ; Versió publicada |
| Matèria: |
Aprenentatge cognitiu ;
Psicologia de l'aprenentatge ;
Comprensió ;
Raonament ;
Pensament crític |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 219 (1993) , p. 62-67, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de divulgacióArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2024-11-23