La enseñanza de la composición escrita : una visión general
Camps, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
| Data: |
1993 |
| Resum: |
Líneas relevantes para comprender lo que ocurre en situaciones de enseñanza-aprendizaje de la composición escrita y para elaborar propuestas que permitan avanzar en esta comprensión. Las aportaciones de las investigaciones se pueden agrupar en tres grandes líneas: los procesos implicados en la producción escrita, la interacción verbal para el aprendizaje de la escritura, y el estudio del texto y de sus funciones. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Comunicació escrita ;
Comunicació oral ;
Art d'escriure ;
Ensenyament ;
Lectura ;
Aprenentatge ;
Interacció didàctica |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 216 (1993) , p. 19-21, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2024-11-23