| Data: |
1991 |
| Resum: |
La funcionalidad del aprendizaje no implica renunciar a los objetivos de la educación, sino seleccionarlos en función de lo que es necesario para vivir en sociedad. Se analiza la utili- dad y transferencia de los aprendizajes, y la funcionalidad del aprendizaje respecto a la significatividad, al proceso de aprendizaje y a la intervención educativa. Por último, se indica una serie de criterios para la evaluación de la funcionalidad de los aprendizajes. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Reforma educativa ;
Psicologia pedagògica ;
Aprenentatge cognitiu ;
Aprenentatge per experiència ;
Aprenentatge per observació ;
Psicologia de l'aprenentatge ;
Interacció didàctica ;
Aprenentatge ;
Avaluació |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 188 (1991) , p. 28-32, ISSN 2386-6322 |