Bases pedagógicas del curriculum
Sarramona, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
| Data: |
1986 |
| Resum: |
El currículum no se limita a un conjunto de conocimientos más o menos secuenciados y organizados, sino que comprende también las estrategias metodológicas coherentes con tales conocimientos. Se ofrecen apuntes sobre el qué y el cómo se aprende; acerca de la adquisición de conocimientos y habilidades; y sobre los objetivos actitudinales y el proyecto educativo institucional. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Currículums (Ensenyament) ;
Aprenentatge ;
Avaluació |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 139 (1986) , p. 20-21, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-26, darrera modificació el 2024-11-23