| Data: |
1985 |
| Resum: |
Tras una referencia a la dimensión social e interpersonal de la conducta lingüística y a la intencionalidad del hablante implicado en la comunicación, se analiza el lenguaje infantil en la escuela. Se incluyen los resultados de un estudio realizado en el marco escolar, basado en el diálogo para conocer las situaciones comunicativas en la escuela y la incidencia del status del maestro. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; divulgació ; Versió publicada |
| Matèria: |
Llenguatge i educació ;
Psicolingüística ;
Competència comunicativa ;
Llenguatge i llengües ;
Ensenyament infantil ;
Sociolingüística |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Núm. 132 (Diciembre 1985) , p. 51-53, ISSN 2386-6322 |