|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > ePortfolios para construir conocimiento |
| Data: | 2014 |
| Resum: | Renunciar al típico dossier y buscar nuevos caminos. Dos profesores de Secundaria relatan en este artículo el proceso de búsqueda de una alternativa al dossier como actividad didáctica. La creación social del conocimiento en el aula y la apropiación del proceso de aprendizaje por parte del alumno son algunas de las pistas que han llevado a la creación de tres portafolios digitales (ePortfolios), con distintas estructuras y formatos. El ePortfolio promueve nuevas dinámicas en el aula. |
| Drets: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Llengua: | Castellà |
| Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: | Carpetes en l'ensenyament ; Tecnologia educativa ; Ensenyament virtual ; Ensenyament secundari ; Tecnologia de la informació ; Ensenyament ; Innovacions |
| Publicat a: | Cuadernos de pedagogía, Vol. 442 (2014) , p. 33-37, ISSN 2386-6322 |
4 p, 191.3 KB |