Seminarios didácticos y círculos curriculares
Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2013
Resum: En este instituto se aprovechan las reuniones del profesorado para aplicar dos dinámicas de formación entre iguales. Son los propios docentes quienes, en los seminarios didácticos, presentan prácticas innovadoras y, en los círculos curriculares, buscan puntos de conexión para emprender proyectos interdisciplinares. Además de compartir conocimiento, desarrollan una conciencia y una práctica investigadora e innovadora.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Professors ; Formació permanent ; Avaluació ; Treball de grup en educació ; Casos, Estudis de ; Educació ; Investigació ; Ensenyament ; Innovacions ; Aprenentatge en equip en educació
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Vol. 431 (2013) , p. 35-38, ISSN 2386-6322



3 p, 122.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-10-26, darrera modificació el 2022-02-06



   Favorit i Compartir