Ell@s son así. Estereotipos de género en los presentador@s de informativos
Teruel, Ana
Añaños, Elena
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària

Data: 2016
Descripció: 24 pag.
Resum: Se presentan los fundamentos y los resultados más importantes de la investigación sobre el análisis de los estereotipos de género en los presentadores de informativos de TV de las principales cadenas españolas. Los resultados sirven de punto de partida para la discusión en el Seminario sobre Estereotipos de Género en Publicidad y Comunicación ASudiovisual.
Nota: Material del Seminario sobre estereotipos de Género en Publicidad y Comunicación Audiovisual organizado en la asignatura Psicología de la Percepción aplicada a la Publicidad y las Relaciones Públicas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Estereotipos ; Género ; Televisión ; Comunicación ; Informativos ; Publicidad



24 p, 920.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Publiradio
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2016-11-02, darrera modificació el 2023-09-06



   Favorit i Compartir