Comercialització Electrònica en el Sector Hoteler [103781]
Ruiz Aguado, Carme
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Data: 2016-17
Resum: Al finalitzar l'assignatura l'alumne haurà de ser capaç de: 1. Conèixer el funcionament bàsic de l'aplicació d'hotels d'Amadeus i la interfície Amadeus Selling Platform. 1 2. Analitzar les accions d'un community manager i desenvolupar una estratègia de màrqueting adequada a les xarxes socials. 3. Conèixer com organitzar una campanya de màrqueting online amb els recursos disponibles. 4. Adquirir agilitat amb els suports informàtics propis del sector turístic. 5. Desenvolupar una capacitat d'aprenentatge de forma autònoma. 6. Tenir capacitat d'auto avaluar els coneixements adquirits. 7. Treballar amb les tècniques de comunicació a tots els nivells.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Grau en Direcció Hotelera
Document: Objecte d'aprenentatge



7 p, 432.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-11-28, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir