Curial captiu
Foguet i Boreu, Francesc 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)

Data: 2016
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Curial e Güelfa ; Novel·la de cavalleries ; Novel·la catalana ; S. XV ; Cavallers i cavalleria ; Croades ; Esclavitud i esclaus en la literatura ; Musulmans en la literatura
Publicat a: Eivissa, Num. 60 (2016) , p. 11-14, ISSN 2385-3476



4 p, 514.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > Centre d'Estudis sobre dictadures i democràcies (CEDID-UAB)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2017-01-12, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir