Comunicació de crisi en conflictes laborals : la comunicació durant l'ERO de Coca-Cola Iberian Partners
Garcés González, Miriam
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Comunicación de crisis en conflictos laborales : la comunicación durante el ERE de Coca-Cola Iberian Partners
Títol variant: Crisis communication in labor disputes : communication during the Provisional downsizing plan of Coca-Cola Iberian Partners
Data: 2016
Descripció: 220 pag.
Resum: Un conflicte laboral com un ERO pot derivar en una veritable crisi per a una empresa. En aquest context, la comunicació pren un paper rellevant en l'organització, emmarcada en la comunicació de crisi. Un cas recent és la crisi soferta per l'ERO de Coca-Cola Iberian Partners, embotelladora per a la marca Coca-Cola a territori espanyol. Aquesta investigació se centra en la comunicació que es va produir durant aquest conflicte laboral, a través d'una anàlisi de contingut de notícies sobre l'ERO i l'anàlisi de l'impacte en la imatge de la marca Coca-Cola.
Resum: Un conflicto laboral como un ERE puede derivar en una verdadera crisis para una empresa. En este contexto, la comunicación toma un papel relevante en la organización, enmarcada en la comunicación de crisis. Un caso reciente es la crisis sufrida por el ERE de Coca-Cola Iberian Partners, embotelladora para la marca Coca-Cola en territorio español. Esta investigación se centra en la comunicación que se produjo durante este conflicto laboral, a través de un análisis de contenido de noticias sobre el ERE y el análisis del impacto en la imagen de la marca Coca-Cola.
Resum: A labour dispute as a Provisional downsizing plan can lead a company to a real crisis. In this context, communication takes an important role in the organisation, framed in crisis communication. A recent case is the crisis suffered by the Provisional downsizing plan of Coca-Cola Iberian Partners, bottler for Coca-Cola brand in Spanish territory. This research focuses on the communication took place during this labour dispute, through an analysis of news content on the Provisional downsizing plan and the analysis of the impact on the image of the Coca-Cola brand.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Empreses Comunicació ; Comunicació en organitzacions ; Treballadors Acomiadament ; Coca-Cola Company



220 p, 3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-01-19, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir