L'art com a potenciador de coneixements i d'experiències en persones amb necessitat de suports específics
Morón, Mar 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
Data: |
2008 |
Resum: |
L'art, per la varietat de continguts i significats que presenta i per les diverses maneres com pot ser representat, ens ofereix nombroses alternatives d'anàlisi i de creació: podem investigar sobre el context històric i social de l'artista o del moment representat, explorar l'obra des d'un punt de vista formal, estudiar-ne els materials utilitzats, les tècniques emprades, etc. A partir de les obres d'art, podem crear nombroses situacions d'ensenyament-aprenentatge. La creació lliure amb persones amb necessitat de suports específics ens ofereix la possibilitat que elles aconsegueixin una sèrie d'habilitats personals i socials, necessàries per poder assolir un desenvolupament integral i harmònic. |
Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; divulgació ; Versió publicada |
Matèria: |
Eensenyament-aprenentatge ;
Persones amb necessitat de suports específics ;
Didàctica de l'expressió visual i plàstica ;
Coneixement i exploració de l'entorn ;
Diversitat sociocultural i personal |
Publicat a: |
Guix. Elements d'acció educativa, Núm. 350 (2008) , p. 41-46, ISSN 0213-8581 |
Adreça alternativa: http://guix.grao.com/revistes/guix/350-observar-fer-i-pensar-des-de-lacute-educacio-visual-i-plastica/l-art-com-a-potenciador-de-coneixements-i-d-experiencies-en-persones-amb-necessitat-de-suports-especifics
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de divulgacióArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2017-01-27, darrera modificació el 2024-11-23