L'art com a potenciador de coneixements i d'experiències en persones amb necessitat de suports específics
Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)

Data: 2008
Resum: L'art, per la varietat de continguts i significats que presenta i per les diverses maneres com pot ser representat, ens ofereix nombroses alternatives d'anàlisi i de creació: podem investigar sobre el context històric i social de l'artista o del moment representat, explorar l'obra des d'un punt de vista formal, estudiar-ne els materials utilitzats, les tècniques emprades, etc. A partir de les obres d'art, podem crear nombroses situacions d'ensenyament-aprenentatge. La creació lliure amb persones amb necessitat de suports específics ens ofereix la possibilitat que elles aconsegueixin una sèrie d'habilitats personals i socials, necessàries per poder assolir un desenvolupament integral i harmònic.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Eensenyament-aprenentatge ; Persones amb necessitat de suports específics ; Didàctica de l'expressió visual i plàstica ; Coneixement i exploració de l'entorn ; Diversitat sociocultural i personal
Publicat a: Guix. Elements d'acció educativa, Núm. 350 (2008) , p. 41-46, ISSN 0213-8581

Adreça alternativa: http://guix.grao.com/revistes/guix/350-observar-fer-i-pensar-des-de-lacute-educacio-visual-i-plastica/l-art-com-a-potenciador-de-coneixements-i-d-experiencies-en-persones-amb-necessitat-de-suports-especifics


6 p, 115.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2017-01-27, darrera modificació el 2021-08-14



   Favorit i Compartir