La mesura d'audiències a Catalunya : el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura
Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)

Publicació: Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2007
Resum: En aquest capítol, l'autor justifica la creació del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura,una eina que mesura les audiències i els usos dels mitjans, i la necessitat de facilitar a les empreses, l'administració i el país en general un instrument que reculli la informació sobre l'especificitat de l'espai comunicatiu català. En aquest capítol es recullen els arguments que van portar els seus promotors a impulsar la creació del Baròmetre i les característiques tècniques del mètode de treball que se segueix.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: bookPart
Matèria: Tecnologia de la informació ; Catalunya
ISBN: 9788449025037
Publicat a: Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006, 2007, p. 287-291

Adreça alternativa: http://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=11


5 p, 36.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > ISOR (Investigacions en Sociologia de la Religió)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2017-01-31, darrera modificació el 2019-02-02



   Favorit i Compartir