La mesura d'audiències a Catalunya : el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura
Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)

Imprint: Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2007
Abstract: En aquest capítol, l'autor justifica la creació del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura,una eina que mesura les audiències i els usos dels mitjans, i la necessitat de facilitar a les empreses, l'administració i el país en general un instrument que reculli la informació sobre l'especificitat de l'espai comunicatiu català. En aquest capítol es recullen els arguments que van portar els seus promotors a impulsar la creació del Baròmetre i les característiques tècniques del mètode de treball que se segueix.
Rights: Tots els drets reservats
Language: Català.
Document: bookPart
Subject: Tecnologia de la informació ; Catalunya
ISBN: 9788449025037
Published in: Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006, 2007, p. 287-291

Adreça alternativa: http://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=11


5 p, 36.9 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > ISOR (Research in Sociology of Religion)
Books and collections > Book chapters

 Record created 2017-01-31, last modified 2019-02-02



   Favorit i Compartir