El lenguaje como herramienta viral en Twitter : comparativa entre @casadelfutbol y @beINSPORTSes
Solera Martínez, Daniel
Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El llenguatge com a eina viral a Twitter : comparativa entre @casadelfutbol i @beINSPORTSes
Títol variant: Language as a viral tool on Twitter : comparison between @casadelfutbol and @beINSPORTSes
Data: 2016
Descripció: 115 pag.
Resum: Estudi sobre la importància del llenguatge com a eina viral dins de l'esport a Twitter per sobre d'altres elements com la imatge i el vídeo. Comparació dels comptes de la @casadelfutbol i @beINSPORTSes.
Resum: Estudio sobre la importancia del lenguaje como herramienta viral dentro del deporte en Twitter por encima de otros elementos como la imagen y el vídeo. Comparación de las cuentas de la @casadelfutbol y @beINSPORTSes.
Resum: Study about the importance of language as a viral tool in sport on Twitter above other elements like image and video. Comparison of the accounts of @casadelfutbol and @beINSPORTSes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials ; Esport ; Futbol ; Llenguatge i llengües ; Twitter



116 p, 7.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-01-31, darrera modificació el 2020-07-26



   Favorit i Compartir