La normalització de l'ús de les xarxes socials entre els atletes com a eina de promoció, difusió i augment de l'interès de la pràctica esportiva : implementació de Twitter com a eina potenciadora de la marca personal d'un atleta.
Tinoco Mogas, Laia
Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La normalización del uso de las redes sociales entre los atletas como instrumento de promoción, difusión y aumento del interés de la práctica deportiva : implementación de Twitter como instrumento potenciador de la marca personal de un atleta.
Títol variant: Standaritzation in the use of social networks for athletes as a promotion and difussion tool and the increase of the attention on sports : the implementation of Twitter as an enhancer of the personal branding of an athlete.
Data: 2016
Descripció: 187 pag.
Resum: Les xarxes socials ocupen un rol important en el dia a dia dels atletes, sobretot en esports minoritaris com l'atletisme. Els esportistes es veuen obligats a tenir un perfil per tal d'aconseguir patrocinadors i reconeixement. A més, és una oportunitat per estar en contacte amb els seus seguidors i amb la premsa. En aquest treball volem analitzar com els atletes espanyols utilitzen Twitter i si són conscients de la seva marca personal.
Resum: Las redes sociales tienen un rol importante en el día a día de los atletas, sobretodo en deportes minoritarios como el atletismo. Los deportistas se ven obligados a tener un perfil para conseguir patrocinadores y reconocimiento. Además, es una oportunidad para estar en contacto con sus seguidores y la prensa. En este trabajo queremos analizar cómo los atletas españoles utilizan Twitter y si son conscientes de su marca personal.
Resum: Social networks have an important role in the day to day of athletes, especially minority sports like athletics. Athletes are required to have an account so they can get sponsors and recognition. It is also an opportunity to be in touch with fans and the press. In this project we want to analyze how Spanish athletes use Twitter and if they are aware of their personal brand.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Twitter ; Xarxes socials en línia ; Atletisme



187 p, 3.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-02-14, darrera modificació el 2018-10-27



   Favorit i Compartir