Libertad, equidad y política educativa
Bonal, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia)

Data: 2008
Resum: El autor señala que aquellos que toman las decisiones de política educativa no contemplan las variables necesarias que aseguren la igualdad de oportunidades y la equidad, respecto a la elección de centro, y no atienden a un principio de justicia distributiva que describe en este artículo. Cree que aquel alumnado con un menor nivel social o cultural no está recibiendo, en el modelo actual, la mejor educación posible.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Justicia distributiva ; Igualdad de oportunidades ; Procesos de elección escolar ; Regla maximin
Publicat a: Padres y madres de alumnos y alumnas. Revista de la Confederación Española de Asociaciones de Padres y Madres de Alumnos (CEAPA), Núm. 95 (ene-mar 2008) , p. 24-27

Adreça alternativa: https://www.ceapa.es/


4 p, 195.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS)
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2017-03-03, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir