Com les notes condicionen les expectatives educatives de l'alumnat
Capsada-Munsech, Queralt, 1984- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials)
Castejón, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials)
Fundació Jaume Bofill

Publicació: Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2014
Descripció: 91 p.
Resum: Cada dia gaudim de més informació i proves d'avaluació que ens permeten saber el nivell de competències i coneixements dels nostres estudiants. Gran part d'aquesta informació condiciona les seves expectatives i té un rol central en la presa de decisions sobre el seu futur acadèmic i professional. Una de les principals fonts d'informació pels estudiants que els permet tenir una referència del que saben fer i el que són capaços de fer són les notes i qualificacions que obtenen a l'escola. Amb la intenció d'estudiar com les notes influencien les expectatives educatives de l'alumnat, l'OCDE introdueix un qüestionari extra a la prova PISA on es combinen expectatives i notes (Educational Career Questionnaire), per tal de comparar el nivell de notes i el rendiment acadèmic de l'alumnat.
Nota: Bibliografia
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Col·lecció: Informes breus ; 53 ; Informes breus. Educació
Document: Llibres electrònics ; book
Matèria: Qualificacions (Ensenyament) ; Catalunya ; Estudiants ; Avaluació ; Rendiment escolar ; Orientació en l'ensenyament ; Abandó dels estudis (Educació secundària) ; Política educativa



97 p, 3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS)
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2017-04-18, darrera modificació el 2019-07-21



   Favorit i Compartir