Scopus: 0 cites, Google Scholar: cites
Lettre des éditeurs
Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona)
Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: Nota de les editores
Títol variant: Editors' Notes
Títol variant: Notas de las editoras
Data: 2017
Resum: Nous initions ce premier volume de l'année avec un article du Dr Anna Camps. Cet article se fonde sur le discours prononcé par cette dernière pour l'inauguration du Master Officiel en Recherche en Éducation en 2016/17. En tant qu'éditeurs, nous sommes heureux d'offrir un soutien, aussi petit soit-il, à nos collègues universitaires assiégés en Syrie, en initiant la section d'articles de recherche par un texte d'Abidrabbo Alnassan, qui propose une critique empirique des contenus lexicaux des livres de texte pour l'enseignement de l'arabe langue seconde dans une institution d'enseignement supérieur en Syrie. Cet article est suivi par articles de recherche sur les perceptions de professeurs d'anglais en formation et sur les pratiques translangagières dans l'apprentissage précoce des langues. Les articles sur la recherche sont complétés par une interview du Dr James Simpson, de la School of Education de l'Université de Leeds sur la TLang project et un revue du livre Linguistic Ethnography: Interdisciplinary Explorations.
Resum: We begin the first volume of year with an invited article from Dr. Anna Camps. The contribution is based on Camps' 2016/17 inauguration address for the Official Master's Degree in Research in Education. As editors, we are content to be able to offer support, albeit in a small way, to our beseiged academic colleagues in Syria by beginning the section on research articles with a text by Abidrabbo Alnassan from the Université de Damas (Syria), followed by articles on pre-service English teachers' perceptions and another one discussing translanguaging practices in early language learning. We complement the research articles with an interview with Dr. James Simpson about the ARHC-funded TLang project and a review of the book Linguistic Ethnography: Interdisciplinary Explorations.
Resum: Comencem el primer volum de l'any amb un article escrit per la Dra Anna Camps. La seva contribució es basa en la conferència inaugural Màster Oficial en Recerca en Educació de l'any 2016/17. Com editores, estem contents de poder oferir suport -encara que sigui d'una manera simbòlica- als nostres col·legues acadèmics assetjats a Síria; començem la secció d'articles de recerca amb un text escrit per Abidrabbo Alnassan de la Université de Dames (Síria). Seguim aquest article amb un altre sobre les percepcions dels professors d'anglès en formació i un article sobre algunes pràctiques de translingüisme en l'aprenentatge primerenc de la llengua. Complementem el conjunt d'articles amb una entrevista al Dr James Simpson, de l'Universitat de Leeds, qui parla sobre el projecte Tlang i acabem amb la ressenya del llibre Linguistic Ethnography: Interdisciplinary Explorations.
Resum: Empezamos el primer volumen del año con un artículo escrito por la Dra Anna Camps. Su contribución se basa en la conferencia inaugural Máster Oficial en Investigación en Educación del año 2016/17. Como editores, estamos contentas de poder ofrecer apoyo -aunque sea de forma simbólica- a nuestros colegas académicos sitiados en Siria; empezamos la sección de artículos de investigación con un texto escrito por Abidrabbo Alnassan de la Université de Damas (Siria). Seguimos este artículo con otro sobre las percepciones de los profesores de inglés en formación y un artículo sobre algunas prácticas de translingüisme en el aprendizaje temprano de la lengua. Complementamos el conjunto de artículos con una entrevista al Dr. James Simpson, de la Universidad de Leeds quien habla sobre el proyecto Tlang y acabamos con la reseña del libro Linguistic ethnography: Interdisciplinary Explorations.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Text en anglès, castellà, català i francès
Document: Editorial ; editorial ; Versió publicada
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 1 (february-march 2017) , p. 1-8 (Editor's Note) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v10-n1-dooly-moore
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/321493
DOI: 10.5565/rev/jtl3.722


8 p, 108.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature

 Registre creat el 2017-05-08, darrera modificació el 2021-12-11



   Favorit i Compartir