Ciencias para el mundo contemporáneo : diferentes maneras de ver y entender una asignatura
Pipitone, Maria Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2013
Resum: En este trabajo analizamos la visión del profesorado sobre la asignatura «Ciencias para el Mundo Contemporáneo» en su primer año de implementación. Los resultados muestran cuatro maneras de percibir el currículo potencial tres de ellas comparten una visión competencial, mientras que hay una visión que distorsiona la propuesta del currículo potencial.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Ciencias para el mundo contemporáneo ; Currículo potencial ; Alfabetización científica
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 2800-2805 (Innovacions didàctiques) , ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/308072


6 p, 173.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2017-06-06, darrera modificació el 2024-08-21



   Favorit i Compartir