Alteracions de l'audició: valoració i intervenció [104144]
Cambra Verges, Cristina
Miranda Codina, Nuria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Fecha: 2017-18
Resumen: Havent adquirit els coneixements relatius a l'anatomia i fisiologia de l'oïda així com la patologia de l'audició, aquesta assignatura té un enfocament clarament educatiu d'aplicació logopèdica. Quan l'estudiant acabi l'assignatura serà capaç d'avaluar la competència comunicativa i lingüística de l'alumnat amb sordesa i oferir la intervenció logopèdica més adequada segons la seva especificitat tenint en compte l'entorn socioeducatiu que l'envolta. L'estudiant podrà ampliar i aprofundir els seus coneixements sobre la intervenció logopèdica en la primera infantesa de la criatura sorda si realitza l'assignatura optativa de 4rt curs: L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Logopèdia [2500893]
Plan de estudios: Grau en Logopèdia [1383]



Català
4 p, 80.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2017-07-04, última modificación el 2018-10-21



   Favorit i Compartir