Simulació de Gestió [102350]
Obis Artal, Maria Teresa
Jornet Ginesta, Ricardo
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Simulación de Gestión
Data: 2017-18
Resum: Formar als alumnes en la presa de decisions de màrqueting estratègic mitjançant l'ús d'un simulador o joc d'empreses. Els alumnes viuen l'experiència pràctica de desenvolupar una estratègia de màrqueting completa. A partir de l'anàlisi de la info.
Resum: Formar a los alumnos en la toma de decisiones de marketing estratégico mediante el uso de un simulador o juego de empresas. Los alumnos viven la experiencia práctica de desarrollar una estrategia de marketing completa. A partir del análisis de la información disponible, los alumnos toman las decisiones correspondientes y el simulador permite comprobar en tiempo real el éxito o el fracaso de la estrategia planteada.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Administració i Direcció d'Empreses (anglès) [2501572]
Pla d'estudis: Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]



Català
4 p, 74.2 KB

Castellà
4 p, 73.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2017-07-07, darrera modificació el 2018-10-21



   Favorit i Compartir