Data: |
2017-18 |
Resum: |
Es tracta d'una assignatura de primer curs, primer semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre el funcionament de les economies de mercat, posant èmfasi en el comportament de les empreses i en les diferents estructures de mercat. Els objectius formatius de l'assignatura es poden sintetitzar en els següents punts: 1. Tenir els coneixements teòrics bàsics de la micro i macroeconomia 2. Conèixer el funcionament dels mecanismes de mercat (oferta, demanda) en diferents contextos 3. Demostrar l'adquisició dels coneixements a través de l'expressió escrita i oral. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |