Gestió cultural IV (màrqueting) [100664]
López Sintas, Jordi
Perez Rubiales, Elena
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Date: 2017-18
Abstract: "Gestió cultural IV: Màrqueting" és una assignatura de sis crèdits que forma part de la matèria de Gestió cultural. Al finalitzar el curs els alumnes coneixeran com s'aplica les teories contemporànies del marketing a la comercialització de l'art i dels productes culturals (arts escèniques, audiovisuals, museus, editorials, . . . ). També hauran desenvolupat les habilitats necessàries per realitzar una anàlisi comercial y per prendre les decisions comercials adients al cas. S'utilitzarà el pla comercial com a model integrador de les parts que formen el curs: (1) analitzar el comportament dels consumidors dels productes culturals, de la competència, i d'altres variables exògenes que afecten al consum de la cultura, (2) definir l'estratègia comercial, (3) decidir què instruments comercials s'utilitzaran així com les seves implicacions financeres, i (4) organitzar i controlar l'activitat comercial.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Musicologia [2500240]
Study plan: Grau en Musicologia [809]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 82.9 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2017-07-14, last modified 2023-01-29



   Favorit i Compartir