Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/179729
Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134]
Campmany Muñoz, Miquel
Menal Casas, Jorge
Fajula Payet, Anna
Alegre Rodriguez, Isam
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2017-18
Resum: Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]



Català
6 p, 90.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2017-07-14, darrera modificació el 2017-10-12



   Favorit i Compartir