Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134]
Campmany Muñoz, Miquel
Menal Casas, Jorge
Fajula, Anna
Alegre Rodriguez, Isam
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2017-18
Abstract: Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 90.0 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2017-07-14, last modified 2023-01-29



   Favorit i Compartir