Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134]
Campmany Muñoz, Miquel
Menal Casas, Jorge
Fajula Payet, Anna
Alegre Rodriguez, Isam
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2017-18
Resumen: Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]



Català
6 p, 90.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2017-07-14, última modificación el 2020-08-09



   Favorit i Compartir