Anàlisi de metodologies per a l'ensenyament del llatí a Catalunya
Valldepérez Mauri, Olga
Puigvert Planagumà, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2017
Descripció: 284 pag.
Resum: El present treball fa una anàlisi de diferents metodologies del llatí a partir d'un recull de dades de diferents centres de Batxillerat de Catalunya i del grau de clàssiques de la Universitat Autònoma de Barcelona. L'objectiu del treball és saber quin és el mètode més efectiu quant a l'ensenyament del llatí perquè el professorat de secundària el pugui aplicar a batxillerat i, així, obtenir unes estudiants de grau amb un nivell de coneixement de la llengua més elevat.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Estudis d'Anglès i de Clàssiques [2501907]
Pla d'estudis: Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Metodologia ; Llatí ; Didàctica ; Ensenyament



284 p, 12.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2017-07-14, darrera modificació el 2021-10-05



   Favorit i Compartir