Didàctica de la Música [40825]
Viladot Vallverdu, Laia
Casals Ibañez, Albert
Duran Gisbert, David 1963-
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2017-18
Resum: · Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. · Conèixer i analitzar diferents formats d'interactivitat a l'aula (professor-alumne i alumne-alumne). · Conèixer els elements del currículum i els processos de programació en didàctica de la música. · Conèixer tendències i problemàtiques a l'entorn de la tasca del professorat de música en les diverses etapes de l'educació. · Conèixer les problemàtiques fonamentals de la recerca en l'àmbit de les didàctiques específiques, i de la música en particular. 1 · Ser capaç de formular i fonamentar principis psicopedagògics en relació a la pròpia tasca docent.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [4312637]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 84.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2017-07-21, darrera modificació el 2023-09-17



   Favorit i Compartir