Pràcticum III [102020]
Viladot Vallverdu, Laia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Practicum III
Título variante: Prácticum III
Fecha: 2017-18
Resumen: Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè els alumnes adquireixin una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. El contingut d'aquestes pràctiques se centra en el coneixement i la intervenció docent a l'aula. Aquesta assignatura està impartida per professorat de les diferents àrees de didàctica: Ciències Socials, Expressió Musical, Expressió Plàstica, Expressió Corporal, Ciències Experimentals, Matemàtica, Llengua i Psicologia Evolutiva. El seu disseny i ubicació al Pla d'Estudis permet que es relacioni amb les següents assignatures: Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I i II Educació de les arts visuals en Educació Infantil I i II Didàctica de la Música en Educació Infantil I Didàctica de la Llengua i la Literatura en Educació Infantil Les matemàtiques en el currículum d'Educació Infantil Didàctica de l'expressió corporal en Educació Infantil Objectius: 1. Conèixer la realitat educativa d'una escola d'Infantil i Primària. 2. Observar, Analitzar i descriure els elements organitzatius d'una aula de parvulari. 3. Dissenyar i aplicar una seqüència educativa adequada a la realitat estudiada. 4. Analitzar i reflexionar sobre la pròpia tasca docent.
Resumen: contextualization: Third practices (Practicum III) are designed for students to acquire an overview 3-6 cycle of Childhood Education and educational processes taking place in it. The content of these practices focuses on knowledge and educational intervention in the classroom. This course is taught by teachers of different educational areas: Social Sciences, Music education, Visual arts, Body Expression, Experimental Sciences, Mathematics, Language and Developmental Psychology. Its design and location in the Curriculum allows the relation between the following subjects: Teaching the knowledge of the natural and social environment in early childhood education I and II Visual arts education in Early Childhood Education I and II Music Education in Early Childhood Education I Teaching Language and Literature in Early Childhood Education Mathematics in the curriculum of Early Childhood Education Teaching corporal expression in Early Childhood Education objectives: Know the educational reality of a school and Primary. Observe, analyze and describe the organizational elements of a kindergarten classroom. 1 Observe, analyze and describe the organizational elements of a kindergarten classroom. Design and implement adequate educational sequence to the reality studied. nalyze and reflect on the teaching task itself.
Resumen: contextualización: Las prácticas de tercero (Practicum III) están pensadas para que los alumnos adquieran una visión general del ciclo 3-6 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. El contenido de estas prácticas se centra en el conocimiento y la intervención docente en el aula. Esta asignatura está impartida por profesorado de las diferentes áreas de didáctica: Ciencias Sociales, Expresión Musical, Expresión Visual y Plástica, Expresión Corporal, Ciencias Experimentales, Matemática, Lengua y Psicología Evolutiva. Su diseño y ubicación en el Plan de Estudios permite que se relacione con las siguientes asignaturas: Didáctica del conocimiento del medio natural y social en educación infantil I y II Educación de las artes visuales en Educación Infantil I y II Didáctica de la Música en Educación Infantil I Didáctica de la Lengua y la Literatura en Educación Infantil Las matemáticas en el currículo de Educación Infantil Didáctica de la expresión corporal en Educación Infantil objetivos: Conocer la realidad educativa de una escuela de Infantil y Primaria. Observar, Analizar y describir los elementos organizativos de un aula de parvulario. 1 Observar, Analizar y describir los elementos organizativos de un aula de parvulario. Diseñar y aplicar una secuencia educativa adecuada a la realidad estudiada. Analizar y reflexionar sobre la propia tarea docente.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Educació Infantil [2500797]
Plan de estudios: Grau en Educació Infantil [847]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 78.9 KB

Anglès
5 p, 81.2 KB

Castellà
5 p, 79.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2017-07-28, última modificación el 2024-04-06



   Favorit i Compartir