Google Scholar: citas
De l'electricitat a la fusta : espais d'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes
Josa, Zulema (Institut Príncep de Girona (Barcelona, Catalunya))
Pintó, Esther (Institut Torre Vicens (Lleida, Catalunya))
Serra, Carles (Institut Marta Estrada (Granollers, Catalunya))
Feliu Torrent, Jaume (Institut Salas i Xandri (Sant Quirze del Vallès, Catalunya))

Fecha: 2017
Resumen: Les activitats de construcció i disseny permeten orientar l'ensenyament de la Tecnologia cap a espais metodològics més contextualitzats que permeten el desenvolupament d'habilitats de planificació i gestió de projectes. L'Aprenentatge Basat en Projectes proposa per a aquest tipus d'activitats un marc de gestió d'aula i avaluació útil per a l'aprenentatge. En aquest article, es presenten quatre projectes aplicats en aules de secundària en els que els alumnes planifiquen i desenvolupen diversos projectes relacionats amb diversos materialsi tècniques (fusta, electrònica) i es discuteixen aspectes metodològics clau per al seu desenvolupament.
Resumen: Design and construction activities allow to teach Technology in a contextualized frame and to develop skills of planning and managing projects. Project-Based Learning propose for this kind of activities a frame for assessment and classroom management. We present four projects applied in secondary schools, where students plan and develop several projects related with several materials and technics (wood, electronics) and we discuss key methodologic aspects about the development of this kind of activities.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Tecnologia ; ABP ; Disseny ; Producte ; Technology ; PBL ; Design ; Product
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 21-28 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n33-josa-pinto-serra-etal
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/327439
DOI: 10.5565/rev/ciencies.10


8 p, 685.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2017-09-04, última modificación el 2022-09-03



   Favorit i Compartir