Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026]
Grau Sancho, Nuria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Specific Educational Learning Needs
Título variante: Necesidades educativas específicas en los procesos de aprendizaje
Fecha: 2017-18
Resumen: Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. Els dos objectius formatius a aconseguir són: 1. Adaptar processos d'ensenyament-aprenentatge per donar resposta a les necessitats educatives de l'alumnat en contextos de diversitat. 2. Dinamitzar processos d'inclusió educativa dins un marc col. laboratiu en espais multiprofessionals.
Resumen: This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. Both achieve training objectives are: 1. To adapt the educational learning processes to know the educational needs of the student body in the context of diversity. 2. To promote educational inclusion process within a framework multi-collaborative spaces.
Resumen: Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. Los dos objetivos formativos a conseguir son: 1. Adaptar procesos de enseñanza-aprendizaje para dar respuesta a las necesidades educativas del alumnado en contextos de diversidad. 2. Dinamizar procesos de inclusión educativa en un marco colaborativo en espacios multiprofesionales.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Educació Infantil [2500797] ; Educació primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació infantil [847] ; Grau en Educació Primària [896]



Català
4 p, 74.5 KB

Anglès
4 p, 74.3 KB

Castellà
4 p, 74.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2017-09-12, última modificación el 2020-01-11



   Favorit i Compartir