El Nou Consumidor [43402]
Añaños, Elena
Perona Páez, Juan José
Morató, Jordi
Navalles Villar, Pere
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2017-18
Resum: S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi, sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors, des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". - Conèixer les noves tendències de consum i dels segments emergents. - Aplicar de forma estratègica la comunicació persuasiva adreçada al nou model de consumidor.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]



Català
4 p, 71.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2017-09-22, darrera modificació el 2021-06-20



   Favorit i Compartir