Campañas publicitarias con objetivo social, en formato de spot, emitidas por las redes sociales de Facebook y Youtube sobre los refugiados del conflicto sirio en 2015/2016 en los países de españa y alemania
Milcevicová, Lívia
Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Campanyes publicitàries amb objectiu social, en format d'espot, emeses per les xarxes socials de Facebook i Youtube sobre els refugiats del conflicte en Sirià en 2015/2016 als països d'Espanya i Alemanya
Títol variant: Advertising campaigns with a social aim, in format of spot, issued by the social networks of Facebook a Youtube on the refugees of the Syrian conflict in 2015/2016 in Spain and Germany
Data: 2017
Descripció: 72 pag.
Resum: El treball investiga si hi ha una diferència entre la quantitat d'emissions d'espots sobre la crisi dels refugiats sirians i si existeix una diferència a nivell de preocpuació als dos països.
Resum: El trabajo investiga si hay una diferencia entre la cantidad de emisiones de spots sobre la crisis de los refugiados sirios y si existe una diferencia a nivel de preocpuación en los dos países.
Resum: The thisis investigates if there is a difference between the quantity of broadcasts of spots on the crisis of the Syrian refugees and if there is a difference in the level of concern between the spanish and the german population in regard of this topic.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Refugiats ; Màrqueting ; Publicitat ; Facebook ; Youtube



72 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-26, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir