Claus per a l’èxit de la formació pràctica de mestres
Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Meneses, Julio (Universitat Oberta de Catalunya)
Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Fecha: 2017
Resumen: L'Equip de Desenvolupament Organitzacional de la UAB ha analitzat quins factors afavoreixen que els professors d'infantil i primària en formació adquireixin unes òptimes competències professionals durant les pràctiques curriculars. L'estudi assenyala algunes de les principals claus per a l'èxit, al temps que considera imprescindible generar nous espais i models de col·laboració i formació entre la universitat i les escoles on practiquen els mestres del futur.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicado en: UAB divulga, Setembre 2017, p. 1-2, ISSN 2014-6388



2 p, 557.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2017-10-04, última modificación el 2019-02-02



   Favorit i Compartir