Empresas turísticas en las redes sociales : Instagram y su fuerza para generar engagement dentro de este sector
Suero Redondo, Milán
Cervera Vallve, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Empreses turístiques a les xarxes socials : Instagram i la seva força per generar engagement dins d'aquest sector
Títol variant: Tourist companies in social networks : Instagram and its strenght to generate engagement within this sector
Data: 2017
Descripció: 85 pag.
Resum: Amb l'aparició d'Internet i les xarxes socials, les empreses turístiques han tingut que modificar les seves estratègies comunicatives i readaptar-les a una nova realitat amb la finalitat de complir els seus objectius. Gràcies al poder visual que té Instagram i als serveis que ofereix, el sector del turisme ha trobat en aquesta xarxa, en particular, l'instrument ideal per generar alts nivells d'engagement i compromís amb el seu públic.
Resum: Con la aparición de Internet y las redes sociales, las empresas turísticas han tenido que modificar sus estrategias comunicativas y readaptarlas a una nueva realidad con el fin de cumplir sus objetivos. Gracias al poder visual que tiene Instagram y a los servicios que ofrece, el sector del turismo ha encontrado en esta red, en particular, el instrumento perfecto para generar altos niveles de engagement y compromiso con su público.
Resum: With the emergence of the Internet and social networks, tourism companies have had to change their communicative strategies and readapt them to a new reality to fulfill their objectives. Thanks to the visual power of Instagram and the services it offers, the tourism sector has found in this network, in particular, the ideal instrument to generate high levels of engagement and commitment to its audience.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Empreses turístiques ; Xarxes socials en línia ; Internet ; Instagram (Firma)



85 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-10-19, darrera modificació el 2021-07-31



   Favorit i Compartir