Abre los ojos : proyecto de campaña audiovisual contra la violencia de género en adolescentes
Tejada Gallardo, Marta
Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Obre els ulls : projecte de campanya audiovisual contra la violència de gènere en adolescents
Títol variant: Open your eyes : an audiovisual project of an advertising campaign against gender violence among teenagers
Data: 2017
Descripció: 86 pag.
Resum: "Obre els ulls" es un projecte de campanya de prevenció contra la violència masclista que té l'objectiu de llançar un missatge molt clar: la violència de gènere és inadmissible a qualsevol edat. La campanya està dividida en tres espots publicitaris independents però que formen una història completa representada per la mateixa parella d'adolescents. A cadascun dels anuncis es presenta la mateixa idea: el noi intenta controlar la seva parella però ella reacciona perquè sap que l'amor no implica control. Al treball també s'inclou un anàlisi de la viabilitat financera i comercial del projecte.
Resum: "Abre los ojos" es un proyecto de campaña de prevención contra la violencia machista que tiene el objetivo de lanzar un mensaje muy claro: la violencia de género es inadmisible en cualquier edad. La campaña está dividida en tres spots publicitarios independientes pero que forman una historia completa representada por la misma pareja de adolescentes. En cada uno de los anuncios se presenta la misma idea: el chico intenta controlar a su pareja pero ella reacciona porque sabe que el amor no implica control. En el trabajo también se incluye un análisis de la viabilidad financiera y comercial del proyecto.
Resum: "Open your eyes" is a campaign project against male violence with a clear goal: gender violence is unacceptable at any age. The campaign is divided in three different and independent advertising spots, even though all of them constitute a full story represented by the same couple of teenagers. Each ad shows the same idea: the boy tries to take control of his partner, although the girl reacts to this situation because she knows that love does not mean control. The assignment will also include a financial and commercial viability analysis of the project.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Violència envers les dones ; Masclisme ; Adolescents ; Publicitat



86 p, 2.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-10-20, darrera modificació el 2018-12-13



   Favorit i Compartir