Maestros que trabajando juntos aprenden
Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 2006
Resum: En un centro educativo la colaboración docente es esencial para llegar a acuerdos compartidos que cuenten con un mayor compromiso de ser asumidos por todos, pero también es útil como herramienta para favorecer cambios en el propio conocimiento, facilitando procesos de formación continua entre el profesorado.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Educación ; Orientación ; Tutoría ; Trabajo cooperativo
Publicat a: Aula de innovación educativa, Núm. 153-154 (2006) , p. 33-36, ISSN 2014-4725

Adreça alternativa: http://aula.grao.com/revistes/aula/153-tutoria-entre-iguales-algunas-practicas/maestros-que-trabajando-juntos-aprenden


3 p, 116.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2017-11-10, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir