Radioactivitat : el cas Fukushima. Seqüència didàctica per a l'estudi de la radioactivitat
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Olivella, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Herreras Blanco, Luisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Solé, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Navarro Palà, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Publicació: Bellaterra : CRECIM, 2016
Descripció: 19 pàg.
Resum: Recull de materials de les pràctiques dutes a terme durant els tallers REVIR, impartits pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). En aquesta seqüència es busca que l'alumnat de 2n de Batxillerat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo.
Nota: 2a versió (2019), a càrrec de Caterina Solé i Maria Navarro
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Col·lecció: REVIR
Document: Recursos docents
Matèria: Accident nuclear de Fukushima, Fukushima, Japó, 2011 ; Política energètica ; Central nuclear de Fukushima ; Radiactividad ; Radioactivity ; Radioactivitat



2a versió
(2019)

17 p, 1.3 MB

2016
19 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2017-11-16, darrera modificació el 2019-12-07



   Favorit i Compartir