El despertar a la diversidad lingüística
Masats i Viladoms, M. Dolors (Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Data: 2004
Resum: La necesidad de organizar el contenido de las asignaturas del currículo en torno a la multiculturalidad y el multilingüismo es el nuevo reto social que se plantea en las escuelas. Este artículo pretende explorar cómo desde la escuela se puede hacer frente a esta necesidad a través de la introducción de actividades que, además de potenciar las habilidades cognitivas y las destrezas lingüísticas del alumnado, puedan incidir en la valoración de la diversidad lingüística y en el diálogo intercultural.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicat a: Aula de innovación educativa, Núm. 129 (2004) , p. 29-32, ISSN 2014-4725



2 p, 96.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2017-11-24, darrera modificació el 2025-05-05



   Favorit i Compartir