| Data: |
2000 |
| Resum: |
Les àrees de Societat dels mitjans de comunicació no tenen el "pedigrí" de les seccions de Política o Internacional, ni el prestigi de la d'Economia. Tampoc mouen les masses com els temes d'Esports, ni gaudeixen del glamour de la Cultura i els Espectacles. Tanmateix, és una de les seccions preferides del públic, la que més en contacte està amb la ciutadania i la que més ha canviat en els últims anys. En aquest article, es fa una radiografia de les macroàrees de Societat per intentar una aproximació teòrica i una reivindicació necessària d'aquesta secció. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Català |
| Document: |
Article ; divulgació ; Versió publicada |
| Publicat a: |
Capçalera, Num. 99 (2000) , p. 22-27, ISSN 2565-1099 |