Parlar i escriure per aprendre gramàtica a secundària
Fontich Vicens, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2011
Resum: En aquest article, hi descrivim una experiència d'ensenyament gramatical portada a terme en una aula de quart d'ESO inspirada en les idees provinents de la investigació en didàctica de la gramàtica. El punt de partida bàsic és el següent: si parlar i escriure són instruments privilegiats d'aprenentatge, haurem de dissenyar dispositius d'intervenció basats en la parla i l'escriptura.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Investigació-acció ; Comunitat d'aprenentatge ; Seqüència didàctica de gramàtica
Publicat a: Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, Núm. 52 (2011) , p. 112-122, ISSN 1133-9845

Adreça alternativa: https://cat.grao.com/ca/producte/parlar-i-escriure-per-aprendre-gramatica-a-secundaria-ar05219139


11 p, 56.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2017-11-29, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir